תיעוד מבני ברק: הכנסת ספר תורה לת"ת 'שומרי אמונים'

נתי קאליש No Comments on תיעוד מבני ברק: הכנסת ספר תורה לת"ת 'שומרי אמונים'

ילדי ת"ת שומרי אמונים בבני ברק קיימו הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של הת"ת בתהלוכה ברחובות העיר ובריקודים של שמחה | צילום: דודי ברים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רחובות העיר בני ברק לבשו חג כשילדי הגיל הרך בת"ת שומרי אמונים קיימו הכנסת ספר תורה מיוחדת ל"בית הכנסת" באולם הת"ת. מתוך שמחה של מצוה בשיר וקול זמרה קיפצו ילדי החמד נ"י לכבודה של תורה כשדגלים מיוחדים בידיהם וחופת הכבוד מעל הספר תורה מונפת בעוז אחר שנבנתה על ידי המלמד הרב יצחק שולמן במיוחד לעיני התלמידים.

לאחר התהלוכה חילקו לילדים שתיה והילדים התקבצו לשירת ניגוני התעוררות לאהבת התורה ולאחמ"כ החלו לרקוד בעוז ותעצומות לכבודה של תורה. עם בוא ספר התורה למקומו התקיים מעמד קריאת התורה מיוחד לכבודה של תורה ולהחדרת קדושתה בליבות הילדים. מעמד ההגבה והנשיקה לספר התורה על ידי הילדים לא הותיר עין יבשה. לאחר מכן המשיכו הריקודים והספר הוכנס ברוב פאר והדר לארון הקודש שנבנה אף הוא במיוחד כמיטב המסורת המחדירה את קדושת ורוח המצוות והחסידות בנשמות התלמידים היקרים הי"ו.

במהלך המעמד נשא דברים בגודל המעמד, המנהל הרוחני הרה"ח ר' שמעון פרלמוטר שליט"א. עם סיום האירוע המרגש חולקו לילדים פקעלע'ך והילדים יצאו עם רגשי שלהבת קודש לקדושת ואהבת התורה.

בהנהלת הת"ת מודים לכלל צוות העוסקים במלאכת הקודש יום יום לא ישבותו, ובפרט להרב מנחם יצחק ליבוביץ', והרב יצחק שולמן, ומזכ"ל המוסדות הרב ישראל חיים ביק, שהשקיעו את כל כוחם ומרצם להצלחת המעמד.



0 תגובות